Tudnivalók

Mi a foglalás?

Foglalás

A foglalás egy olyan klassz funkció, amely nem csak arra ad lehetőséget, hogy akár 14 napon keresztül válogass a folyamatosan polcra kerülő termékekből, hanem abban is segítségedre van, hogy a szállítási díjat minimalizáld.

A foglalás egyenértékű a megrendeléssel
, tulajdonképpen egy késleltetett megrendelés, ezért csak azokat a termékeket foglald le, melyeket valóban szeretnél megvásárolni.

 

Lefoglalom


Mit jelent és miért előnyös a foglalás számodra?
- a heti több alkalmas feltöltésekből válogathatsz
- szállítási költséget csökkentheted, akár 0 Ft-ra, ha a kosaradban lévő termékek össz értéke eléri az ingyenes szállítási határt.


Kötelező foglalni?
A foglalás nem kötelező, a vásárlás a foglalás funkció használata nélkül is működik. Ebben az esetben a Kosárban a "Megveszem" gombra kattintva le tudod adni a megrendelésedet.


Hogyan és hol kell foglalni?
A kosárba téve a termékeket, a termékek felsorolása alatt középen egy szürke "LEFOGLALOM" gombra kell kattintani, ekkor a termékek bekerülnek az elmentett azaz "Lefoglalt termékek" közé
A foglalási idő mindig az első ruha kosárba helyezésével kezdődik, és 14 nap múlva az összes ruha törlődik kosaradból.


Hol látható, hogy egy ruha foglalt?
A termék listáknál közvetlen a ruha termékfotója alatt látható egy Lefoglalva látható.
Ezen kívül az egyes termékek adatlapján a Raktáron: Foglalva felirat látható, és ebben az esetben a Kosárba gomb helyett a Feliratkozás található.


Mi szükséges a foglaláshoz?
Regisztráció és bejelentkezés után tud beazonosítani Téged a rendszer, ezért bejelentkezés után van lehetőséged foglalás funkciót használni.


Mikor kezdődik és meddig tart a foglalás?
Az általános foglalási idő Ruhafalván 14 nap, speciális alkalmakkor, például szezonvégi leárazáskor a 14 nap akár 2 napra is csökkenhet. Erről előtte tájékoztatunk küldünk hírlevélben.


Szabályok és megkötések

Amennyiben egy akciós termék kerül lefoglalásra, majd a foglalási idő lejárta előtt a termékre vonatkozó akció lejár, tehát a termék a továbbiakban nem akciós, abban az esetben az akciós termék vételára visszaáll az eredeti árra.

Azon vásárlóink, akik a foglalás szabályait figyelmen kívül hagyják és legkésőbb a foglalási idő lejártakor nem rendelik meg a kosarukban tartott termékeket nem vehetnek részt Ruhafalva törzsvásárlói programjában, azaz nincs lehetőségük hűségpontok gyűjtésére.

Amennyiben több alkalommal "csak" foglalsz, és a termékeket sosem rendeled meg, akkor hátrányba kerülsz, a rendszer a megfelelő szankciókat fogja alkalmazni Rád (lásd alább).
Amennyiben a foglalási szabályokat (14 nap foglalás, kosár kezdő dátuma, 24 órás egyszeri termék törlés lehetőség) nem tartod tiszteletben, és ezzel más vásárlók számára a vásárlás lehetőségét akadályozod, abban az esetben Ruhafalva jogosult a kosarad törlésére.

 

 

Termék törlése a foglalásból

Kosár - foglalás

Ha lefoglalt termék mérete mégsem megfelelő akkor lehetőséged van - a kosárba helyezésétől számított - 24 órán belül törölni azt. Ezen időtartamon túl egy termék törlését e-mailben kérheted a törlendő termékek cikkszámának megjelölésével itt: vasarlas@ruhafalva.hu

Arra kérünk, hogy lehetőség szerint a kosárba tételtől számított 24 órán belül döntsd el, hogy szükséged van-e az adott ruhára/cipőre/egyéb termékre. Ezen időtartamon túl nyomós indokkal kérj törlést a kosarad tartalmából. Ugyanazon termék törlése, majd újrafoglalása nem megengedett: a 24 órán belül kitörölt terméket 3 napon belül nincs lehetőséged visszahelyezni!
A vásárlókkal közösen alakított szabályok szerinti vásárlást, és a szabályok tiszteletben tartását valamennyi Ruhafalvára látogató nevében ezúton is köszönjük!


Amennyiben egy termék a foglalási idő lejártával (azaz 14 napon belül) nem lett megrendelve, akkor a rendszer törli azt a Vásárló kosarából, majd 5 napon keresztül nem engedélyezi ugyanazon Vásárló részére a termék lefoglalását.

 

Speciális cipőcsere

Mikor, milyen esetben vehető igénybe a speciális cipő csere-szolgáltatás?

 

Ruhafalva a cserecipő kiszállítási költséget átvállalja, amennyiben
1.) a rendelés megérkeztét követően 1-2  napon belül jelzed a cserét,
2.) a cipő eredeti értéke meghaladja az 5000 Ft-ot
3.) a cipőt eredeti értéken, nem akciósan vásároltad
4.) tényleg cserélsz, azaz 1 max 2 mérettel nagyobb / kisebb darabot kérsz helyette
5.) a cserélni kívánt cipőt egyáltalán nem hordtátok, azaz sértetlen
6.) a cserélni kívánt cipő eredeti csomagolása és címkéje is épen érkezik vissza hozzánk


Hogyan zajlik a csere?

A visszaküldésről gondoskodsz, mi ellenőrizzük a cipőt, hogy a fenti feltételeknek megfelelt, majd kiküldjük számodra az újonnan választott, előzetesen egyeztetett cserecipőt.


Milyen tennivalód van tehát, ha cipőt szeretnél cserélni?


Először is, jelezd felénk, hogy cserélni szeretnél cipőt, majd csomagold be a nálad lévő cipősdobozt, illetve adj  le egy megrendelést az újonnan kiválasztott csere cipőre, majd a megjegyzésmezőbe feltétlenül írd be, hogy "CSERE". Ennek alapján kapsz visszaigazolást a cserével kapcsolatban.

 

Használt ruha minősége

4 fontos dolog, amit tudnod kell a Ruhafalvás használt ruhákról



1. ) Ruhafalván az elérhető legjobb minőségű használt ruhákat találod!

Nemcsak a legjobb minőséget szerezzük be, de még át is válogatjuk a darabokat. Egyesével átnézzük és ha találunk apró hibát, akkor azt tudatjuk veled a termékadatlapján. Mindez nagy sok odafigyelést és munkát igényel, viszont csak így lehetünk abban biztosak, hogy elégedett leszel, ha kézhez kapod a csomagot. Talán meg is lepődsz, hogy ez tényleg használt és nem új ruha? :)


"Először félve rendeltem tőletek, de már az elsö csomag megérkezésekor rájöttem, hogy nagyon jól döntöttem. Tetszik a kínálat minősége és mennyisége, és az is, hogy cipőt is tudok nálatok venni, és az ár is korrekt. A segítőkészségetek pedig már csak hab a tortán. Ti vagytok a legjobbak!"

RF


2. ) A használt ruhákat kétféle módon jellemezzük: minőség és hiba

Miért használunk kétféle besorolást? Mert precízek vagyunk, és a tapasztalatunk azt mutatja, hogy egy tökéletes használt ruhán is előfordulhat egy apró szálhúzódás, halvány pötty, melyek a ruha minőségét nem befolyásolják, és felvéve nem is látszódnak. Ezek általában alig észrevehető nyomai a gyártásnak, illetve esetleges használatnak.

Tehát még egyszer, a minőségi besorolással (csillagokkal) azt kívánjuk megmutatni számodra, hogyha kézbe vennéd a ruhát, mit tapasztalnál, mi lenne az első benyomásod. A hibák leírásával pedig az esetlegesen előforduló szépséghibákról adunk képet számodra.




3. ) A használt ruhák minőségi besorolása

  Újszerű, azaz alig használt, nem látszik a mosás nyoma. Talán még nem is volt mosva, annyira újszerű.

  Hibátlan, vagyis picit látszik, hogy már ki volt mosva, de még tökéletes állapotban van.

  Jó állapotú: mosás nyoma látszódik, elképzelhető, hogy picit kopott, de hidd el, még ez is remek állapotú használt ruha.


"A leírás teljesen korrekt az esetleges hibákról. Sok esetben nekünk keresni kell, amit Ti leírtatok. A megrendelés menete egyszerű, a határidő pontos, a szállítás egyaránt. Az ügyfélkapcsolat példaértékű! Ami Ruhafalváról és az ott folyó munkáról eszembe jut az a MINŐSÉG. Számunkra a gyerekek öltöztetésében Ruhafalva a bázis."
Gajdosné Erzsika nagymama, Szeged

4. ) Szépséghibák jelzése

Ez az a precizitás, amellyel nem sok helyen találkozhatsz! Ruhafalva még a használt ruhák minőségi besorolásán túl is bevezetett még egy jelzést, ez a jellemzés a ruhákon lévő apró eltéréseket írja le.


Apró hibás

Apró tűhegynyi pötty van a ruhán, vagy egy halvány folt, ami tényleg alig látszik. Esetleg eldugott helyen van a hiba, elvéve már nem is látszik. Ezek a hibák annyira apróak, hogy akár említést sem érdemelnének, mi azonban úgy tartjuk korrektnek, ha ezekről is írunk.


Picit hibás

A ruhán kisebb folt van, ami akár már a következő mosástól, vagy áztatástól is kijön, de akár a folttal együtt is alkalmas a ruha utcai viseletre is (olyan helyen van, olyan jellegű).


Hibás

A hiba miatt a termék inkább otthoni viseletre alkalmas, ünnepi alkalmakra nem ajánljuk.

Varrás hiba

Ebben a kategóriából a varrni tudó anyukák tudnak szuper darabokat találni. Ide kerülnek azok a termékek, melyeken apró lyuk található, ami 1-2 öltéssel bevarrható, esetleg varrás bomlott meg, amit varrógéppel 1 perc javítani, vagy hiányzik egy gomb a ruháról stb.


Méretezés

Ruhafalva minden terméket egyesével lemér!

Cipő méretezés, kattints ide >


Méretezés, avagy hol mérjük le egyesével a ruhákat!

Gyerekruhák méretezése

Valamennyi termék adatlapján megtalálható az általunk lemért cm adat. Igen, tényleg minden egyes darabot lemérünk annak érdekében, hogy hozzád a megfelelő méretű ruha érkezzen. Hiszen tudjuk, hogy minden gyártó másképp méretezi a ruhákat. Azt javasoljuk, hogy a vásárlás során feltétlen ellenőrizd a gyermek ruhatárát és az ott mért cm-eket vesd össze az általunk mért adatokkal.


Méretek, melyekre biztosan szükséged lesz az ellenőrzéskor:

- Felső hossza (válltól a felső aljáig)

- Felső szélessége (hónalj alatt)

- Ujja hossza (nyaktól mérve)

- Nadrág hossza

- Nadrág belső szára

- Derékméret (mi mindig a szélességet adjuk meg, nem a körméretet)

- Ruha hossza

 

 

Az alábbi képeken láthatod, hogy melyik ruhatípust hol szoktunk mérni





Cipő vásárlás  -  méretek

Minden cipő belső talphosszát lemérjük és az adott cipő termék adatlapján feltűntetjük.

gyerek láb mérése

Így érdemes lemérned a gyermeked lábát:
1.) fogj egy papírt, rögzítsd a padlóhoz
2.) rajzold körbe a gyermek mindkét lábát, zokni nélkül
3.) ismételd meg a mérést több alkalommal
4.) a kapott adathoz add hozzá a szükséges plusz cm-t *
5.) a cipők listázásakor a baloldali szűrőben megjelenő belső talphossz mezőt beállítod a kalkulált belső talphossznak megfelelően

* cipő mérettől és típusától függően 5-10 mm-t érdemes ráhagyni



Cipő keresés belső talphossz szerint

 

Tudtad, hogy a cipők listázásakor a baloldali szűrőben szűkíteni tudod a keresést annak megfelelően, hogy az előzőleg lemért belső taplhossz cm-t értékeit állítod be?

Cipő belső talphossz

Hűségpontok - Vásárold le!

Nálunk a hűséged értékes pontokat ér!


Hűségpontok 

Minden vásárlást hűségpontokkal jutalmazunk, melyeket a későbbi vásárlásaid folyamán tudsz beváltani a HŰSÉGPONTÉRT MEGVEHETŐ kategória termékeire (folyamatosan változó termékkör, jelenleg 6600 db termékkel).

Fontos, hogy regisztrálj a vásárlás előtt,  így tudjuk elmenteni a vásárlásod értékéért járó, akár 10%-át hűségpontot. A pontokat a megrendelés lezárása (átvétele, teljesülése) után kapod meg. A hűségpontokat a regisztrációdhoz tartozó pontgyűjtő számládon a megrendelés lezárása után a rendszer automatikusan jóváírja Neked. A hűségpontok jóváírásáról e-mail-ben tájékoztatunk, mely ezután 100%-ban és 1 pont = 1 Forint értékben felhasználhatsz az alábbi - folyamatosan változó - termékkörre.


Mikor kapom meg a hűségpontokat?
- A megrendelés kifizetése és átvétele után, melyről e-mailben kapsz értesítőt.


Mire válthatom be a hűségpontokat?
- A Hűségpontért megvehető kategória több ezer db termékére. A szállítási díj nem fizethető hűségponttal. Kattints ide és nézd meg milyen termékekre válhatod be a hűségpontokat!




Hol kell érvényesíteni a hűségpontokat?

- A vásárlás során a Pénztárban tudod beváltani a pontokat, ehhez be kell jelölnöd a Felhasználom a pontokat a vásárláshoz lehetőséget.


Meddig használhatom fel a hűségpontokat?
A hűségpontok nem évülnek el, nincs egy éves korlátozás, bármeddig le tudod vásárolni.


Elállás esetén mi történik a hűségpontokjaimmal?
- Át nem vett rendelés, vagy visszaküldött rendelés esetén a termékért járó hűségpontokat utólag korrigáljuk.


Vásárolhatok akár csak hűségpontért, készpénz nélkül?
-Ha van hozzá elég összegyűjtött pontod, akkor természetesen!

A hűségpont át nem ruházható, készpénzre át nem váltható, vissza nem téríthetők.

A szállítási díjat fizethetem hűségpontokkal?
-Nem, a szállítási díjat nem tudod kifizetni a hűségpontokkal.

A változtatás jogát fenntartjuk a hűségpontrendszer szabályzatát illetően!

Személyes átvétel - Nyitva tartás

Elérhetőségünk - személyes átvétel - nyitva tartási idő

A személyes átvétel során a korábban már kifizetett rendeléseket lehet átvenni!

Telephelyünk címe:

1225 Budapest Tétényliget u 8.

Nyitva tartási idő:
Hétfő: 7:30-16:00
Kedd: 7:30-16:00
Szerda: 7:30-16:00
Csütörtök: 7:30-16:00
Péntek: 7:30-16:00

Amennyiben a megrendelésedet személyesen szeretnéd átvenni, akkor a megrendelés leadásakor kérjük válaszd ki a "személyes átvétel" opciót. Küldeni fogunk számodra egy értesítő e-mailt, melyben tudatjuk Veled, ha a csomagodat már összekészítettük. A csomagok átvételére kizárólag a nyitva tartási időben lehetséges. A személyesen átvehető csomagodat maximum 7 napig tudjuk megőrizni, raktározni (a számodra kiküldött, Átvehető a csomagod levél küldésétől számítva).

Az átvételi ponton vásárlásra nincs lehetőség, kizárólag a korábban leadott megrendelések átvételére van mód.

Térkép Ruhafalva

Ruhafalva.hu épülete Bp XXII.

 

Elállás és visszaküldés

Amennyiben a csomagot kézhez kaptad, és a tartalmát átnézve úgy ítéled meg, hogy szeretnél valamit visszaküldeni, akkor azt a webáruházon keresztül a Profilodban, a megrendelésedben tudod kezdeményezni. Amennyiben nem regisztrálva adtál le rendelést, akkor az adott megrendelés visszaigazoló email végén lévő linkre kattintva indíthatod el a folyamatot.
Fontos! A visszaküldést a rendelés kézhez vétele után 14 napon belül jelezd felénk!

Visszaküldés lépései a webáruházban:
1.) Lépj be és a Profilodba és keresd ki a megrendelést (csak teljesített megrendelésből tudsz visszaküldeni).
2.) Válaszd ki a visszaküldendő termékeket és jelöld meg
3.) Válaszd ki termékenként a visszaküldés okát (megjegyzésmezőben tudsz üzenetet hagyni)
4.) Válassz visszaküldési módot
5.) Válaszd ki milyen módon szeretnéd a visszaküldött termék vételárát megkapni.
6.) Visszaküldés kezdeményezése gomb aktiválása után történik meg a visszaküldés rögzítése.

A visszaküldésről az információkat megkapjuk, nem szükséges külön e-mailben jelezned felénk.
A visszaküldés folyamatáról, előrehaladásáról e-mailben küldünk tájékoztatást, nyomonkövetheted éppen hol tart a visszaküldés feldolgozása.

Visszaküldési címünk:

RF-TEAM Kft.
1225 Budapest Tétényliget u 8.

Visszaküldés esetén a szállítás költsége Téged terhel. A portósan (utánvéttel) küldött illetve "postán maradó" jelzéssel ellátott csomagokat nem áll módunkban átvenni.

A visszaküldés lépései Foxposton csomagautomatán keresztül:

Visszaküldés előtt regisztrálj vagy lépj be meglévő Foxpost fiókodba (FoxReturnRegisztráció >>>), válaszd ki, hogy tőlünk kaptál csomagot, majd a rendszertől kapott kóddal tudod kinyitni az automatát.

A visszaküldés díja 999 Ft.

Bővebb információt a visszaküldés menetéről itt olvashatsz >>>

FoxReturn



Az elállásra vonatkozó részletes tudnivalókat, megfelelő jogszabályokat az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) dokumentumban olvashatod el. Kattints ide >






Elállási nyilatkozat minta

ANYUKÁK VÉLEMÉNYE RÓLUNK

5 éve vásárolok tőletek, a gyermekeim ruháinak fele Ruhafalvás, de még mindig megleptek a ruhák minőségével! Rugalmasak vagytok, nem tudom hogy csináljátok, hogy még a visszaküldést is fénysebességgel intézitek!

D. Enikő, Pécs

Csak annyit mondok, függők vagyunk, várjuk a kedd és péntek estét! Viccen kívül, boltban alig voltam mióta tudom, hogy este,a gyerekek altatása után is meg tudom oldani a ruháik beszerzését.

Kata, Szentendre

Még nem csalódtam bennetek! Az apró hibát is feltüntetitek, ha nem volt jó a méret szó nélkül cseréltétek. Az ügyfélszolgálatos lány mindig kedves volt velem, amit sok webáruház megtanulhatna tőle!

Kellerné, Titi

Teljesen meg vagyok elégedve. Könnyen kezelhető az oldal, átlátható. Ár/érték arányban a ruhaneműk is szuperek, illetve ha hibás, azt sem titkolják így nem ér meglepetés. Bármi kérdésem van szívesen válaszolnak.

Alexandra, Budapest

Másfél éves volt az első unokám, amikor először vásároltam. Most már 8 a második is. A foglalás először fura volt, de most már imádom, a legjobb! Segítőkészségeteket köszönöm!

Erzsi mama, Budapest

Kb 7 éve találtam rátok, csak nálatok volt hálózsák. Azóta született még két fiam, és a férjem szerint egy vagyont költök nálatok :) Imádom az akcióitokat, profik vagytok, hogy ennyire odafigyeltek a törzsvásárlókra! Nekem nagy segítség, hogy vagytok!

Angi, Békéscsaba

Csak nálatok vásárolok használt ruhát, mert Ti vagytok a legmegbízhatóbbak, a ruhaméretek mindig pontosak. Különleges ruhákra lelek, ami tuti, hogy egyedi lesz az egész oviban! Már a kislányom is várja a csomagot tőletek!

Sz. Nóra, Miskolc

SIKEREK, SZAKMAI DÍJAK

  • 10x
    Az Ország Boltja kategória díj

    2011 - 2021

    Büszkék vagyunk, hogy 11 díjból 9 az első helyezést jelenti!

  • 6x
    Az év internetes kereskedője

    2009, 2010, 2013, 2014, 2016, 2020

    években TOP 10-es helyezést értünk el


  • Kiváló magyar tartalom

    2011

    Foglalási funkció


  • Az Év Kereskedője

    2019

    Legjobb Ügyfélfolyamat II. helyezés.

Bezárom a videót
Megnézem a terméket