Visszaküldés
Amennyiben a csomagot kézhez kaptad, és a tartalmát átnézve úgy ítéled meg, hogy szeretnél valamit visszaküldeni, akkor azt a webáruházon keresztül a Profilodban, a megrendelésedben tudod kezdeményezni. Amennyiben nem regisztrálva adtál le rendelést, akkor az adott megrendelés visszaigazoló email végén lévő linkre kattintva indíthatod el a folyamatot.
Fontos! A visszaküldést a rendelés kézhez vétele után 14 napon belül jelezd felénk!
Visszaküldés lépései a webáruházban
1.) Lépj be és a Profilodba és keresd ki a megrendelést (csak teljesített megrendelésből tudsz visszaküldeni).
2.) Válaszd ki a visszaküldendő termékeket és jelöld meg
3.) Válaszd ki termékenként a visszaküldés okát (megjegyzésmezőben tudsz üzenetet hagyni)
4.) Válassz visszaküldési módot
5.) Válaszd ki milyen módon szeretnéd a visszaküldött termék vételárát megkapni.
6.) Visszaküldés kezdeményezése gomb aktiválása után történik meg a visszaküldés rögzítése.
A visszaküldésről az információkat megkapjuk, nem szükséges külön e-mailben jelezned felénk.
A visszaküldés folyamatáról, előrehaladásáról e-mailben küldünk tájékoztatást, nyomonkövetheted éppen hol tart a visszaküldés feldolgozása.
GLS automatán kereszüli visszaküldés
Az automatán keresztüli visszaküldés díját nem kell előre kifizetned, a visszaküldésre kerülő termékek értékéből fogjuk levonni.
A visszaküldés rögzítése után kapni fogsz egy emailt, mely a GLS visszaküldési weboldalára navigál. A GLS oldalán add meg adataidat, rögzítsd be a visszárut . A GLS küldeni fog neked egy e-mailt a csomagszámoddal, írd rá ezt a számot a csomagodra jól látható módon. A GLS automatánál válaszd a visszaküldés opciót, és add meg a csomagszámot. A kinyíló rekeszbe tedd be csomagodat.
GLS futárszolgálaton keresztüli visszaküldés (felvétel egy általad megadott címen)
Ez esetben ügyfélszolgálatunk keresni fog, egyezteti veled a felvétel időpontját, és a felvétel helyszínét.
Postán, vagy általad választott futárszolgálattal történő visszaküldés
Csomagodat az alábbi címre küldd vissza:
RF-Team Kft
1225 Budapest
Tétényliget utca 8
Ha személyesen hoznád vissza a termékeket
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00-16:00 közt tart nyitva.
Címünk:
1225 Budapest
Tétényliget utca 8
Visszaküldés esetén a szállítás költsége Téged terhel. A portósan (utánvéttel) küldött illetve "postán maradó" jelzéssel ellátott csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Az elállásra vonatkozó részletes tudnivalókat, megfelelő jogszabályokat az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) dokumentumban olvashatod el. Kattints ide >>>