Amennyiben regisztrált vásárlóként fizettél, akkor nincs más teendőd, mint az újra fizetést megpróbálni a következőképpen: a Profil menüben, a Rendelések fül alatt a rendelésedre kattintasz, majd a rendelés összesítő alján a FIZETÉS gombra.
Belépés után a Profil/Rendelések fület itt találod: <FIZETÉS, megpróbálom újra!>
Belépés után a Profil/Rendelések fület itt találod: <FIZETÉS, megpróbálom újra!>
Amennyiben nem regisztráltál abban az esetben a rendelésed értékét kérjük utald át a bankszámlaszámunkra 3 napon belül:
RF-Team Kft
K&H Bank Zrt. 10403136-00023916-00000009
Fontos! A közleménybe kérjük feltüntetni a rendelésed sorszámát!
RF-Team Kft
K&H Bank Zrt. 10403136-00023916-00000009
Fontos! A közleménybe kérjük feltüntetni a rendelésed sorszámát!